Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Τούρτα τιραμισού



Χρόνια Πολλά και από εμένα! 
Μέρες μετά έρχομαι με ευχές και με γλυκάκι, Εκεί που πήγα να πάρω τα πάνω μου και σκέφτηκα ''ωραία, δεν δουλεύω, νιώθω καλύτερα, θα ασχοληθώ με το μπλογκοσπιτάκι μου'', εκεί είδα τη φωτογραφική σε αργή κίνηση να σκάει στο πάτωμα ενώ το πιτσιφρίκι να με κοιτάζει με τα χέρια ανοιχτά δείχνοντας μου οτι.....''πάειιιιι''...!! Ναι ''πάει''! Και μέσα μου λέω δεν πειράζει, απλά χάλασε. Την ίδια δουλειά κάνει και το κινητό. Εξελιγμένο κινητό έχω μια χαρά φωτογραφίες θα βγάζω. Δεν πέρασαν μέρες όταν ρώτησα τί έπαθε ο υπολογιστής?? Το βλέμμα του Μάριου έδειχνε ξεκάθαρη απάντηση....''πάειιιιι''. Ναι ''πάει''! Και ξανά λέω δεν πειράζει, ίσως επειδή εκείνη τη στιγμή οι ροζ ορμόνες μιλούσαν. Όποιος πιστεύει στο μάτι θα πει αυτό είναι! Όποιος στο Feng Shui θα ρίξει το φταίξιμο το οτι έχω υγρό στοιχείο και φωτιά δίπλα δίπλα στο σπίτι. Εγώ θα πω οτι μάλλον έχω αφήσει πολύ αρνητική ενέργεια να με πλησιάσει και πρέπει να βάλω τα δυνατά μου να την απωθήσω και να επαναφέρω τη δική μου.

Κάπως έτσι έγινε γεννήθηκε και η ιδέα για αυτό το γλυκάκι. Αρχικά το γλυκό για τη γιορτή μου ήθελα να έχει σφολιατίνια. Για έναν περίεργο λόγο σε όποιο σούπερ μάρκετ πήγαινα της περιοχής η απάντηση ήταν αντίστοιχη του ''πάειιιιι''. Ε λοιπόν δε βρήκα. Μέτα από 5-6 αρνητικές απαντήσεις άρχισα να έχω απορίες τί στο καλό κάνουν τα σφολιατίνια το Πάσχα σε αυτό το μέρος!! Είχαν όλοι την ίδια ιδέα για τις γιορτές?? Τα ανταλλάσουν το βράδυ της Ανάστασης μαζί με το φιλί της αγάπης?? Ακόμα και σε ιδέες στολισμού πήγε το μυαλό μου! Το μυστήριο δεν το έλυσα αλλά υπόσχομαι αν μάθω να σας ενημερώσω αμέσως. Θα έχει σίγουρα ενδιαφέρον.



Απογοητευμένη λοιπόν και καταβεβλημένη από την αναζήτηση, (είχαν αρχίσει ήδη οι ορμόνες να γίνονται γκρι) μια εικόνα από το βιβλίο μαγειρικής της κουζινομηχανής έδωσε την λύση! Αυτό ήταν! Η τουρτίτσα φαίνεται λαχταριστή! Νόστιμη! Ιδιαίτερη! Εύκολη! Και θα είναι το γλυκό μας! Οι ορμόνες είχαν αρχίσει πάλι να παίρνουν χρώμα παστέλ! Συνδυάζει ωραία την κρέμα τυριού με τον καφέ και τη σοκολάτα! Και το καλύτερο! Δεν έχει ωμά αυγά όπως συνηθίζεται στο τιραμισού! Απολαύστε τουρτίτσα, γιατί ακολουθεί βομβαρδισμός παγωτού...όπως καταλάβατε το δωράκι μου ήταν παγωτομηχανή!!!


Υλικά: 

για το παντεσπάνι 
  • 4 αυγά
  • 115 γραμ. ζάχαρη
  • 100 γραμ. αλεύρι
  • 15 γραμ. κορν φλάουρ (νισεστέ)
  • 25 γραμ. βούτυρο λιωμένο
για την κρέμα 
  • 115 τριμμένη μαύρη σοκολάτα
  • 150 γραμ. καφέ δυνατό
  • 50 γραμ. λικέρ καφέ ή άλλο της αρεσκείας σας
  • 300 γραμ. κρέμα γάλακτος (χρησιμοποίησα φυτική) 
  • 100 γραμ. ζάχαρη άχνη 
  • 600 γραμ. τυρί κρέμα (μασκαρπόνε ή Philadelphia)
  • Βανίλια

Εκτέλεση :

  1. Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180ο C. Βουτυρώνουμε στρογγυλή φόρμα 22εκ. ή τ΄σερκι δαχτυλίδι. 
  2. Χτυπάμε τα αυγά με τη ζάχαρη μέχρι να γίνουν σαν κρέμα. 
  3. Κοσκινίζουμε το αλεύρι με το κορν φλάουρ να μην έχουν σβώλους.
  4. Προσθέτουμε σταδιακά το αλεύρι ανακατεμένο με το κορν φλάουρ ανακατεύοντας απαλά με σπάτουλα και τέλος ρίχνουμε το βούτυρο.
  5. Ψήνουμε για 20-25 λεπτά και αφήνουμε να κρυώσει καλά! 
  6. Χτυπάμε την κρέμα γάλακτος με την άχνη και μόλις σφίξει προσθέτουμε την βανίλια και το τυρί κρέμα. Χτυπάμε 2 λεπτά ακόμα.
  7. Ανακατεύουμε το λικέρ με τον καφέ και αφού κόψουμε το παντεσπάνι σε 3 στρώματα ρίχνουμε στη βάση το 1/3 του καφέ.
  8. Απλώνουμε το 1/3 της κρέμας και ρίχνουμε το 1/3 της τριμμένης σοκολάτας.
  9. Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία και για τα υπόλοιπα 2 μέρη από το παντεσπάνι-σιρόπι-κρέμα-σοκολάτα.
  10. Γαρνίρουμε με τριμμένη σοκολάτα και κακάο και διατηρούμε στο ψυγείο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου