Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Liebster award- discover new blogs


H καινούρια μου διαδικτυακή φίλη Ίρις από το ταξιδιάρικο blog  http://mamagoesvintage.blogspot.gr μου έκανε τη τιμή και με πρότεινε για το βραβείο Liebster award που βοηθά καινούρια blogs να γίνουν γνωστά! Σε ευχαριστώ Ίρις! Δεν περιγράφεται η χαρά μου για το πρώτο μου βραβείο!



Μέσα στους κανόνες του βραβείου είναι να απαντήσει ο/η blogger σε μερικές ερωτήσεις για να βοηθήσει τους νέους φίλους και φίλες του να γνωριστούν καλύτερα. Οι δικές μου απαντήσεις λοιπόν..

1) Γιατί ξεκινήσατε το blog;

Μεγάλος έρωτας και χαλάρωση για μένα είναι η δημιουργίες στην κουζίνα. Αυτόν τον έρωτα λοιπόν ήθελα να τον μοιραστώ με ανθρώπους που έχουν πάθος με την δημιουργία σε κάθε τομέα. Έτσι κατάφερα να παρουσιάσω τα όσα κάνω αλλά και να θαυμάσω δημιουργίες νέων διαδικτυακών φίλων μου! Ξεκίνησα το blog μετά από παρότρυνση του συζύγου Μάριου - ή πίστευε σε μένα ή δεν άντεχε να με ακούει άλλο να μιλάω για γλυκά ;)

2) Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει;

Tα γέλια της οικογένειας μου, τα πάρτυ, τα ταξίδια, η σοκολάτα και το παγωτό.

3) Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;

Μέσα από την αλληλοεπίδραση των σχολίων γνωριζόμαστε καλύτερα. Γνωρίζουμε τον χαρακτήρα, τις δημιουργίες, τι αρέσει και τι δεν ενθουσιάζει τον κάθε έναν. Πιστεύω επίσης οτι είναι ένας τρόπος επιβράβευσης και αναγνώρισης και αυτό μας κάνει να θέλουμε να γίνουμε καλύτεροι.

4) Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;

Γλυκά, γλυκά και γλυκά! Αλμυρές συνταγές επίσης. Εύκολες, δοκιμασμένες και επιτυχημένες. Πριν όμως κάποιος φτάσει στη συνταγή θα ακούσει και την ιστορία μου! 

5) Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;

Ναι. Είναι οι διαδικτυακές-οι  μου φίλες-οι. Περιμένω τα νέα τους και χαίρομαι που έχουμε γνωριστεί. Και πολύ θα ήθελα να τις-τους  γνωρίσω από κοντά. (Πρόταση να κανονιστεί συνάντηση οπουδήποτε και σύντομα!!)

6) Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο;

Το φαντάζομαι να ανατρέχει κάποιος στις αναρτήσεις μου για να κάνει μια συνταγή που έγινε η αγαπημένη του! Και επιτέλους να έχω κατασταλάξει στο χρώμα του φόντου! 

7) Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα; 

Να κανονίζω ταξίδια, να οργανώνω πάρτυ, να φτιάχνω γλυκά, να τα τρώω και να τα μεταβολίζω παίζοντας ή χορεύοντας!

8) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;

Δεν έχω σταθερό πρόγραμμα! Όποτε υπάρξει ελεύθερος χρόνος και χωρίς να στερήσω χρόνο από την οικογένεια.

9) Πώς γεννιούνται τα post σας;

Από μια γεύση, μια μυρωδιά, ένα υλικό που θα πέσει στα χέρια μου, μια λιγούρα, μια παραγγελία.

10) Ευχές για τον αναγνώστη.

Να μην χάσει ποτέ την παιδικότητα και τον αυθορμητισμό του. Να συνεχίσει να ονειρεύεται. Να ζει την κάθε στιγμή, γιατί πίσω από την κάθε στιγμή κρύβεται ευτυχία. Επίσης Αγάπη, Αγάπη και Αγάπη.


Εκτός από το ερωτηματολόγιο, στο πλαίσιο του βραβείου θα πρέπει να προτείνω κι εγώ με τη σειρά μου blogs για το βραβείο.  

Το βραβείο λοιπόν το δίνω στα εξής blog :

neanikon











Προσπάθησα να δώσω το βραβείο με τη σειρά μου σε νέα blogs. Μην παρεξηγηθεί κανείς αν το έδωσα και σε κάποια πιο αναγνωρισμένα! Ίσως γιατί μου αρέσουν :) . Όσο για κάποια άλλα ακόμα πιο αναγνωρισμένα μακάρι να μπορούσα να τους δώσω βραβεία επιτυχίας και δημιουργικότητας. Εύχομαι να χαρούν όλοι όσο εγώ! Και πάλι σε ευχαριστώ καλή και γλυκιά μου φίλη Ίρις! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου